Przejdź do treści głównej

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?

Dokładny adres dostawy dla Twojej przesyłki zwrotnej jest automatycznie wydrukowany na etykiecie zwrotu. Etykieta (naklejka) przesyłki zwrotnej jest załączona do dokumentu dowodu dostawy. Jeśli nie posiadasz już dowodu dostawy, wydrukuj go z Twojego konta klienta ABOUT YOU lub skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta. Formularz zwrotu należy włożyć do paczki, a etykietę (naklejkę) nakleić na wierzch paczki. Bezpłatne nadanie paczki zwrotnej jest możliwe w punktach DHL POP i paczkomatach DHL POP BOX.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****