Jak dokonać wysyłki zwrotnej?
Paczkę ABOUT YOU możesz zwrócić w punkcie DHL POP (np. Żabce, Inmedio, Relay, stacji benzynowej Shell i innych punktach), lub paczkomacie DHL POP BOX. Potrzebujesz do tego dokumentów zwrotu dołączonych do Twojej paczki.Zwrot w punkcie DHL POP:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej etykietę (naklejkę) zwrotu na zamkniętej paczce. Przyklej proszę etykietę zwrotu na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
5. Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL POP.
6. Zwrotu nie musisz potwierdzać w swoim koncie klienta ABOUT YOU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do zwrotu pieniędzy będziemy potrzebować Twojego numeru IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce »Konto Klienta / Twoje dane bankowe« na Twoim komputerze.
7. Status paczki zwrotnej możesz śledzić na portalu DHL: https://mojdhl.pl/sprawdz. Użyj do tego numeru przesyłki ID kurierski, umieszczonego na papierowym pokwitowaniu zwrotu, który otrzymasz przy zwrocie paczki w punkcie DHL POP.Zwrot w paczkomacie DHL POP BOX:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej etykietę (naklejkę) zwrotu na zamkniętej paczce. Przyklej proszę etykietę zwrotu na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
5. Zabierz odpowiednio przygotowaną i zabezpieczoną przesyłkę do wybranego paczkomatu i zeskanuj etykietę zwrotu lub wpisz numer przesyłki.
6. Wybierz dużą, średnią, lub małą skrytkę, tak aby przesyłka bez problemu się zmieściła.
7. Kiedy wybrana przez Ciebie skrytka się otworzy, umieść w niej przesyłkę i zatwierdź zgodnie z instrukcjami. Otrzymasz powiadomienie, jeśli skrytka okaże się za mała. Aby zmienić skrytkę, zamknij drzwiczki wybranej skrytki i wybierz inną.
8. Jeśli Twoja przesyłka okaże się zbyt duża, aby nadać ją w paczkomacie DHL POP BOX, możesz zwrócić ją w punkcie DHL POP (np. Żabka, Inmedio). Najbliższy punkt DHL POP znajdziesz w aplikacji DHL za pomocą kodu QR.
9. Gotowe!Jeśli masz problem z zamknięciem skrytki, spróbuj zamknąć ją ponownie. Jeśli problem nie ustąpi lub napotkasz inne problemy, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem DHL za pośrednictwem aplikacji.Po otrzymaniu przez nas Twojej paczki i sprawdzeniu zwróconego artykułu, otrzymasz potwierdzenie zwrotu drogą e-mail. Środki pieniężne zostaną Ci zwrócone na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.