Przejdź do treści głównej
Pomoc

Płatność

Czym są SEPA, IBAN i BIC?SEPA oznacza Single Euro Payments Area (jednolity obszar płatniczy w euro). Tak nazywają się ujednolicone regulacje krajowych i europejskich płatności. IBAN (International Bank AccCzytaj dalejCzy opłata za płatność za pobraniem zostanie zwrócona przy zwrocie zamówienia?Jeśli zamówisz kilka produktów i zachowasz przynajmniej jeden, opłata za płatność za pobraniem nie zostanie zwrócona. W przypadku pełnego zwrotu, opłata zostanie zwrócona.Czytaj dalejCzy przy wyborze płatności za pobraniem pojawiają się dodatkowe opłaty?Jeśli wybierzesz płatność za pobraniem, mogą zostać doliczone dodatkowe opłaty w wysokości 3,90 zł w zależności od Twoich poprzednich zamówień. Opłaty są wyświetlane w koszyku i w Czytaj dalejCzy mogę użyć metody "Zapłać za 30 dni" z Klarna?Tak, kupując na ABOUT YOU możesz zapłacić później z Klarna. Jeśli nie jesteś w stanie dokończyć zamówienia wybierając metodę płatności Klarna może być ku temu kilka powodów, wynikaCzytaj dalejO KlarnaChcesz wiedzieć więcej? Więcej informacji na temat płatności z Klarna tutaj:(https://www.klarna.com/pl/czym-jest-klarna/)Zawsze po bezpiecznej stronie.Polityka prywatności klienta Czytaj dalejDlaczego nie mogę zapłacić później z Klarna?Przy wyborze metody "Zapłać za 30 dni" z Klarna, zostanie przeprowadzona weryfikacja czy kwalifikujesz się do zamówienia na wybraną kwotę. Weryfikacja obejmuje trzy warunki: Twoją Czytaj dalejW jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie z Klarna?Najprostszy i najwygodniejszy sposób zapłaty za zamówienie to rejestracja tutaj (https://www.klarna.com/pl/) w aplikacji Klarna lub na stronie internetowej Klarna.Aplikacja KlarnaZCzytaj dalejJaki jest okres na dokonanie płatności?Masz 30 dni na spłatę rachunku Klarna.Czytaj dalejJak mogę użyć metody "Zapłać za 30 dni" z Klarna? Kup swój ulubiony produkt dzisiaj i zapłać za niego w ciągu 30 dni. Przy wyborze metody płatności możesz bliżej przyjrzeć się produktowi zanim za niego zapłacisz. Oto co musisz zrCzytaj dalejJak mogę zapłacić za zamówienie z Google Pay?Google Pay jest dostępną metodą płatności na urządzeniach iOS oraz Android w naszej aplikacji i na stronie sklepu na urządzeniu mobilnym. Możesz wybrać tę metodę płatności w sekcjiCzytaj dalejJak mogę zapłacić za zamówienie z Apple Pay?Apple Pay jest metodą płatności dostępną na urządzeniach iOS w naszej aplikacji oraz na stronie internetowej sklepu na urządzeniu mobilnym. Możesz wybrać tę metodę płatności w sekcCzytaj dalejJak wygląda proces płatności i zwrotu za pobraniem?Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, zwróć proszę uwagę na następujące kwestie:Płatność jest przekazywana kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki.Jeśli chcesz zwrócić przesyCzytaj dalejGdzie znajdę kod bezpieczeństwa na mojej karcie płatniczej?Trzycyfrowy kod bezpieczeństwa znajdziesz na odwrocie Twojej karty płatniczej.Czytaj dalejJak wykazany zostaje podatek VAT?Podatek VAT jest wykazany odrębnie na rachunku.Czytaj dalejJakich metod płatności mogę użyć?Masz do wyboru następujące formy zapłaty: karty płatnicze (Visa, Mastercard), Przelewy24, Blik, PayPal, płatność za pobraniem, Klarna zapłać za 30 dni oraz kartę podarunkową.Czytaj dalejDlaczego płatność kartą została odrzucona?Odrzucenie płatności kartą może mieć różne przyczyny. Najczęściej jest to spowodowane ogólnymi problemami technicznymi, błędami w podanych danych lub upływem daty ważności karty. JCzytaj dalejKiedy zostanie obciążona moja karta płatnicza?W trakcie procesu płatności zakupione przez Ciebie artykuły zostają dla Ciebie zarezerwowane. Dopiero w momencie wysłania artykułów, Twoja karta zostanie obciążona kwotą dokonanychCzytaj dalejKiedy i jak otrzymam mój rachunek?Rachunek otrzymasz w załączniku wiadomości e-mail, po wysłaniu Twojego zamówienia.Czytaj dalejCzy mogę zapłacić w ratach?Niestety obecnie nie oferujemy opcji zapłaty w ratach.Czytaj dalejCzy mogę złożyć zamówienie wolne od podatku (tax-free)?Niestety nie oferujemy zamówień zwolnionych od podatku.Czytaj dalejCzy rachunek może zostać wystawiony na adres mojej firmy?U nas nie ma możliwości prowadzenia konta firmowego.Czytaj dalejCzy otrzymam potwierdzenie wpłynięcia zapłaty?Jeżeli wybrałaś(-eś) jako formę płatności PayPal, Przelewy24, Blik lub kartę płatniczą, zamówienie zostaje zakończone tylko po pomyślnej transakcji płatniczej. Dlatego w przypadku Czytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****