Przejdź do treści głównej

Dlaczego nie mogę zapłacić później z Klarna?

Przy wyborze metody "Zapłać za 30 dni" z Klarna, zostanie przeprowadzona weryfikacja czy kwalifikujesz się do zamówienia na wybraną kwotę. Weryfikacja obejmuje trzy warunki: Twoją historię płatności u nas, wartość, i w niektórych przypadkach informacje z zewnątrznej agencji kredytowej. Te warunki decydują o tym, czy zakup może być zatwierdzony.

Jeśli nie będziesz w stanie spłacić rachunku, musisz ukończyć zamówienie używając innej metody płatności.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****