Przejdź do treści głównej
Pomoc

Karty podarunkowe

Jak przebiega proces zwrotu pieniędzy za kartę podarunkową?Proces zwrotu: Możesz szybko i w prosty sposób poprosić o zwrot wartości karty podarunkowej tutaj. Najszybszy i najłatwiejszy sposób zawnioskowania o zwrot środków to poprzez skorzCzytaj dalejJak mogę poprosić o zwrot pieniędzy bez rejestracji?Jeśli nie masz jeszcze konta, prosimy o zarejestrowanie się w naszym sklepie. Instrukcje znajdziesz w sekcji pomocy w zakładce "Moje konto". Rejestracja u nas to najprostszy i najbCzytaj dalejGdzie mogę znaleźć tajny kod i numer seryjny mojej karty podarunkowej?Fizyczna karta podarunkowa: Tajny kod to 10-znakowy kod składający się z cyfr i liter. Na fizycznej karcie podarunkowej możesz znaleźć ten kod na odwrocie pod polem zdrapki. Numer Czytaj dalejCo mogę zrobić, jeśli moja karta została zapisana na koncie klienta, ale nie mam już tajnego kodu?Sprawdź najpierw swoje wiadomości e-mail, możesz znaleźć starszą korespondencję z tajnym kodem. Jeśli nie możesz znaleźć kodu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za poCzytaj dalejCo się stanie, jeśli zgubię kartę podarunkową?Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za utratę, kradzież, uszkodzenie, nieczytelność lub nieuprawnione użycie Twojej karty podarunkowej.Czytaj dalejJak przebiega proces po wypełnieniu mojego wniosku i jak długo trwa wypłata?Po złożeniu przez Ciebie wniosku zostanie on przez nas rozpatrzony. Jeśli wszystkie dane są poprawne, przelejemy pozostałą wartość karty podarunkowej na podane przez Ciebie konto bCzytaj dalejCo się stanie, jeśli dokonam zwrotu za zamówiony towar przy użyciu karty podarunkowej?Możesz oczywiście odesłać przedmioty, które Ci się nie podobają. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone kartą podarunkową, kwota zwrotu zostanie przelana z powrotem na Twoją kartęCzytaj dalejMam kilka kart podarunkowych. Czy mogę wypłacić wartość ich wszystkich jednocześnie?Niestety, przetworzenie i wykorzystanie wartości wszystkich kart podarunkowych naraz nie jest już możliwe. W związku z tym uprzejmie prosimy o przesłanie osobnego wniosku dla każdeCzytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****