Przejdź do treści głównej
Pomoc

Wysyłka & dostawa

Jak długo trwa dostawa?Natychmiast dostępne artykuły z reguły wysyłamy w ciągu 3-5 dni roboczych.Czytaj dalejJak mogę śledzić moje zamówienie?Zamówienie można śledzić na kilka sposobów: Wiadomość e-mail od ABOUT YOU W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia pCzytaj dalejJak mogę się upewnić, że poprawnie złożyłam(-em) zamówienie?Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie, możesz je zobaczyć w wysłanym przez nas e-mailu potwierdzającym zamówienie lub możesz je sprawdzić, logującCzytaj dalejJakie są koszty wysyłki?Oferujemy darmową wysyłkę przy zamówieniach od 79,90 zł, w przeciwnym wypadku naliczane są koszty dostawy i opłaty za usługę w wysokości 9,90 zł.Czytaj dalejCo mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go bezpłatnie odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprCzytaj dalejCzym jest dostawa częściowa?To dla nas bardzo ważne, aby zamówione przez Ciebie artykuły zostały jak najszybciej dostarczone. W wyjątkowej sytuacji, gdy jeden z artykułów jest niedostępny w ciągu dwóch dni, TCzytaj dalejJaką firmą kurierską zostanie wysłane moje zamówienie?Dnia 14.07.2025 nastąpiła zmiana partnera logistycznego z DHL na InPost. Od tego momentu przy wysyłce naszych artykułów współpracujemy z firmą InPost.Czytaj dalejCzy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu wybierz rodzaj płatności: PayPal, Blik, Przelewy24, kartę płatniczą,Czytaj dalejCzy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia na stronie ABOUT YOU nie jest możliwa. InPost oferuje możliwość przekierowania przesyłki, jeśli wiesz, że w momencie jej dostarczanie nCzytaj dalejCzy mogę wysłać swoje zamówienie do punktu odbioru?Możliwość wybrania punktu odbioru jest dostępna dla szerokiej gamy produktów. Pozwala ona na wysłanie zamówienia bezpośrednio do paczkomatu InPost lub punktu odbioru PaczkoPunkt. NCzytaj dalejDo jakich krajów wysyłacie wasze artykuły?Produkty zamówione na aboutyou.pl mogą być dostarczone tylko na terenie Polski. Oferta ABOUT YOU jest również dostępna w Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, EstoCzytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Czatuj z nami

Uzyskaj pomoc 24/7 od naszego Chatbota i uniknij czasu oczekiwania.

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob. oraz święta

00800 / 49 11 799****