Przejdź do treści głównej

Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?

Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go bezpłatnie odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****