Przejdź do treści głównej

Jak mogę się upewnić, że poprawnie złożyłam(-em) zamówienie?

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie, możesz je zobaczyć w wysłanym przez nas e-mailu potwierdzającym zamówienie lub możesz je sprawdzić, logując się na Twoje Konto Klienta. Jeżeli masz pytania dotyczące Twojego zamówienia lub jeżeli Twoje zamówienie nie jest poprawne, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****