Przejdź do treści głównej

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Zamówienie można śledzić na kilka sposobów:

  • Wiadomość e-mail od ABOUT YOU

W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia.

  • Podsumowanie zamówienia na Twoim koncie klienta

Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz.

  • Wiadomości SMS od kuriera

Aby zapewnić bezproblemowe dostarczenie zamówienia, otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy.

  • Wiadomość e-mail od kuriera

Jeśli wyraziłaś(-eś) zgodę na wykorzystanie Twojego adresu e-mail w celach związanych z wysyłką, otrzymasz kilka wiadomości e-mail od DHL: w dniu złożenia zamówienia, kiedy przesyłka zostanie wysłana, dzień przed planowanym dostarczeniem przesyłki, w przypadku przekierowania przesyłki do punktu odbioru oraz potwierdzenie w razie zwrotu produktu.

Użyj numeru śledzenia przesyłki, aby skontaktować się z kurierem, korzystając z funkcji "Zadzwoń do kuriera", lub sprawdzać na żywo lokalizację kuriera za pomocą funkcji "Zlokalizuj kuriera".

  • Jak mogę przekierować zamówienie?

Kiedy przesyłka zostanie nadana, na stronie https://przekieruj.dhlparcel.pl/ możesz za pomocą numeru przesyłki przekierować ją do wybranego punktu DHL POP lub DHL POP BOX, a także zmienić adres oraz datę dostawy. Przekierowanie jest możliwe również przez wiadomość SMS lub e-mail od DHL.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****