Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Zamówienie można śledzić na kilka sposobów:
- Wiadomość e-mail od ABOUT YOU
W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki, wyświetlonym na zielonym tle. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera. Ze względu na wydłużony czas dostaw w obecnym okresie, link może wyświetlić informacje o przesyłce nawet do kilku dni od zamówienia.
- Podsumowanie zamówienia na Twoim koncie klienta
Możesz także śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru przesyłki, podanego w wiadomości e-mail oraz w szczegółach zamówienia na Twoim koncie klienta. Z jego pomocą możesz śledzić zamówienie na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz.
- Wiadomości SMS od kuriera
Aby zapewnić bezproblemowe dostarczenie zamówienia, otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy.
- Wiadomość e-mail od kuriera
Jeśli wyraziłaś(-eś) zgodę na wykorzystanie Twojego adresu e-mail w celach związanych z wysyłką, otrzymasz kilka wiadomości e-mail od DHL: w dniu złożenia zamówienia, kiedy przesyłka zostanie wysłana, dzień przed planowanym dostarczeniem przesyłki, w przypadku przekierowania przesyłki do punktu odbioru oraz potwierdzenie w razie zwrotu produktu.
- Na portalu https://mojdhl.pl/sprawdz
Użyj numeru śledzenia przesyłki, aby skontaktować się z kurierem, korzystając z funkcji "Zadzwoń do kuriera", lub sprawdzać na żywo lokalizację kuriera za pomocą funkcji "Zlokalizuj kuriera".
- Jak mogę przekierować zamówienie?
Kiedy przesyłka zostanie nadana, na stronie https://przekieruj.dhlparcel.pl/ możesz za pomocą numeru przesyłki przekierować ją do wybranego punktu DHL POP lub DHL POP BOX, a także zmienić adres oraz datę dostawy. Przekierowanie jest możliwe również przez wiadomość SMS lub e-mail od DHL.