Przejdź do treści głównej
Pomoc

Zamówienie

Jak mogę złożyć zamówienie?Złożenie zamówienia na ABOUT YOU jest bardzo proste. Po włożeniu wybranego artykułu do Twojego koszyka, możesz zrealizować zamówienie klikając na przycisk »Do kasy«. W tym celu zalCzytaj dalejJak mogę przeglądać moje wcześniejsze zamówienia?W celu przejrzenia wcześniejszych zamówień, zaloguj się na www.aboutyou.pl za pomocą Twojego adresu e-mail i hasła. Wybierz ikonę »Konto Klienta«, a następnie »Zamówienia«. Ikona kCzytaj dalejCzy akceptowane są również zamówienia z zagranicy?Produkty zamówione na aboutyou.pl mogą być dostarczone tylko na terenie Polski. Oferta ABOUT YOU jest również dostępna w Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, EstoCzytaj dalejCo się stanie po zakończeniu złożenia zamówienia?Po złożeniu zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu. Zawiera ona listę wybranych przez Ciebie produktów, adres rachunku i dostawy, a także wybraną przez CiebCzytaj dalejCo należy zrobić, jeśli produkt z mojej listy życzeń został już wyprzedany?Nie martw się! Jest jeszcze szansa, że wciąż będziesz mogła (mógł) zamówić wybrany produkt. Nie wiemy dokładnie, kiedy artykuł znów będzie dostępny, ale chętnie wyślemy Ci przypomnCzytaj dalejDlaczego podczas zamówienia muszę podać moją datę urodzenia?Chcemy zaoferować Ci najwyższą jakość usług, na którą składa się szybka i bezproblemowa realizacja Twojego zamówienia. Twojej daty urodzenia potrzebujemy z dwóch powodów. Z jednej Czytaj dalejCzy muszę założyć konto klienta, aby dokonać zakupów?Tak, w celu dokonania zakupów należy założyć konto klienta.Czytaj dalejCzy mogę anulować moje zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?Anulowanie zamówienia u nas jest możliwe, o ile zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone w naszym magazynie. Nasz magazyn realizuje zamówienia w szybkim tempie, dlatego czasem aCzytaj dalejCzy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?Dokonanie późniejszej zmiany adresu dostawy na stronie ABOUT YOU nie jest możliwe. Adres dostawy można zmienić na stronie DHL: https://przekieruj.dhlparcel.pl/, podając numer przesCzytaj dalejCzy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?Obecnie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia. Centrum Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożenia zamówienia onlineCzytaj dalejCzy mogę również złożyć zamówienie za pomocą urządzenia mobilnego?Oczywiście, możesz w każdej chwili złożyć u nas zamówienie za pomocą Twojego tabletu czy smartfona. W tym celu odwiedź po prostu nasz sklep, korzystając z przeglądarki internetowejCzytaj dalejCzy istnieje minimalna wartość zamówienia?Generalnie nie obowiązuje minimalna wartość zamówienia. W przypadku promocji z wykorzystaniem kodu rabatowego, minimalna wartość zamówienia wynosi 200 zł.Czytaj dalejCzy istnieje maksymalna wartość zamówienia?Nie obowiązuje maksymalna wartość zamówienia, aczkolwiek może być ona zależna od operatora transakcji wybranej metody płatniczej.Czytaj dalej
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****