Przejdź do treści głównej

Czy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?

Dokonanie późniejszej zmiany adresu dostawy na stronie ABOUT YOU nie jest możliwe. Adres dostawy można zmienić na stronie DHL: https://przekieruj.dhlparcel.pl/, podając numer przesyłki. Paczkę można tu również przekierować do wybranego punktu DHL POP (np. Żabka, stacja beznynowa). Zmiana szczegółów dostawy może być jednak dokonana tylko w dniu nadania paczki (dzień, w którym otrzymasz od nas wiadomość e-mail o śledzeniu przesyłki).

W przypadku, gdy przesyłki ostatecznie nie uda się dostarczyć, wróci ona do naszego magazynu, a wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****