Czy mogę anulować moje zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?
Anulowanie zamówienia u nas jest możliwe, o ile zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone w naszym magazynie. Nasz magazyn realizuje zamówienia w szybkim tempie, dlatego czasem anulowanie zamówienia nie jest możliwe nawet już po kilku minutach.
Jak najszybciej anulować zamówienie? Przejdź do Twojego konta klienta i wybierz opcję anulowania zamówienia.
Musisz jednak pamiętać, że dokonując anulacji, anulujesz wszystkie pozycje jednej, pełnej, konkretnej dostawy. Dlatego też, jeśli chcesz anulować wszystkie pozycje Twojego zamówieniu, ale były ono podzielone na kilka odrębnych dostaw, musisz poprosić o anulowanie każdej z tych zaplanowanych dostaw.
Anulowanie poszczególnych produktów z jednej, konkretnej dostawy nie jest niestety możliwe.
Po złożeniu wniosku anulacji w Twoim koncie klienta, otrzymasz oddzielny e-mail o jej statusie.
Możesz skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem 00800 / 49 11 799 - w przypadku połączeń z zagranicy mogą wystąpić dodatkowe opłaty.