Przejdź do treści głównej

Czy mogę również złożyć zamówienie za pomocą urządzenia mobilnego?

Oczywiście, możesz w każdej chwili złożyć u nas zamówienie za pomocą Twojego tabletu czy smartfona. W tym celu odwiedź po prostu nasz sklep, korzystając z przeglądarki internetowej Twojego urządzenia. Strona jest specjalnie zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Oferujemy również aplikację dla urządzeń Apple i Android. Aby korzystać z aplikacji, wystarczy ją pobrać w App Store czy sklepie Google Play. Jeśli masz pytania dotyczące pobrania lub korzystania z aplikacji, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****