Przejdź do treści głównej

Co mogę zrobić, jeśli moja karta została zapisana na koncie klienta, ale nie mam już tajnego kodu?

Sprawdź najpierw swoje wiadomości e-mail, możesz znaleźć starszą korespondencję z tajnym kodem. Jeśli nie możesz znaleźć kodu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego. Jako powód kontaktu wybierz "Karty podarunkowe".

Nie zapomnij podać nam swojego numeru klienta, abyśmy mogli szybko zidentyfikować Twój kod. Numer klienta możesz znaleźć w swoim profilu w sekcji "Profil i bezpieczeństwo".

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****