Przejdź do treści głównej

Twój zwrot nie jest widoczny w przeglądzie zamówienia?

Po dostarczeniu przesyłki zwrotnej do przewoźnika możesz sprawdzić status zwrotu na naszej stronie w sekcji "Zamówienia" na Twoim koncie klienta. Pamiętaj, że może upłynąć trochę czasu, zanim będziemy w stanie podać status Twojego zwrotu.

 

Jeśli jednak zamiast etykiety zwrotnej z paczki, użyłaś(-eś) samodzielnie wygenerowanej etykiety ze swojego konta klienta lub etykiety wygenerowanej przez nasze Centrum Obsługi Klienta, to niestety nie będziemy mogli udzielić Ci żadnych informacji na ten temat.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****