Przejdź do treści głównej

Co mam zrobić, jeżeli artykuł został uszkodzony podczas transportu?

Jeżeli wysłany przez nas artykuł jest uszkodzony lub z jakiejkolwiek przyczyny nie jest w porządku, możesz złożyć reklamację i zwrócić go oczywiście bezpłatnie. Więcej informacji na temat przesyłki zwrotnej znajdziesz pod pytaniem: »Jak dokonać wysyłki zwrotnej?«.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****