Kalendarz premier sneakersów
Odkryj wszystkie premiery sneakersówKUPUJ WEDŁUG ROZMIARU
Przegląd
KUPUJ według KATEGORII
Przegląd
Najlepsze marki
Co mam zrobić, jeżeli artykuł został uszkodzony podczas transportu?
Jeżeli wysłany przez nas artykuł jest uszkodzony lub z jakiejkolwiek przyczyny nie jest w porządku, możesz złożyć reklamację i zwrócić go oczywiście bezpłatnie. Więcej informacji na temat przesyłki zwrotnej znajdziesz pod pytaniem: »Jak dokonać wysyłki zwrotnej?«.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Jak dokonać wysyłki zwrotnej?
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?
Czy jest możliwa bezpośrednia wymiana zwróconego artykułu?
Czy koszty dostawy zostaną mi zwrócone w przypadku zwrotu zamówienia?
Twój zwrot nie jest widoczny w przeglądzie zamówienia?
W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam(-em) za pobraniem?
Gdzie mogę nadać moją przesyłkę zwrotną?
Tutaj znajdziesz inne odpowiedzi
Jak dokonać wysyłki zwrotnej?
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?
Czy jest możliwa bezpośrednia wymiana zwróconego artykułu?
Czy koszty dostawy zostaną mi zwrócone w przypadku zwrotu zamówienia?
Twój zwrot nie jest widoczny w przeglądzie zamówienia?
W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam(-em) za pobraniem?
Gdzie mogę nadać moją przesyłkę zwrotną?
Obsługa klienta
Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?
Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Uzyskaj pomoc
Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować
Zadzwoń do nas
Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18