Przejdź do treści głównej

Jak mogę dokonać reklamacji artykułu?

W ABOUT YOU chcemy zagwarantować Ci pełną satysfakcję ze swojego zakupu! Jeśli masz jakikolwiek powód do złożenia reklamacji lub chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, chętnie Ci pomożemy.

Wszystkie zakupione u nas produkty są objęte ustawowym okresem gwarancji wynoszącym 2 lata. W przypadku wykrycia wady produktu w ciągu tych dwóch lat, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. W takim przypadku prosimy o podanie numeru zamówienia i numeru artykułu, a także krótkiego opisu problemu i, jeśli to możliwe, zdjęcia. Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym korzystaniem z produktu.

Aby zwrócić produkt objęty gwarancją, należy skorzystać z formularza zwrotu i odnotować na nim powód reklamacji, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć zgłoszenie. Zwrot jest oczywiście bezpłatny. Gdy tylko produkt dotrze do naszego magazynu, zostanie przez nas sprawdzony. Zwykle może to potrwać do 6 tygodni. Jeśli produkt spełnia nasze warunki gwarancji, oczywiście otrzymasz zwrot środków. Jeśli produkt nie spełnia warunków gwarancji, reklamacja zostanie odrzucona, a produkt zostanie Ci zwrócony bezpłatnie. Oczywiście możesz ponownie zamówić produkt natychmiast po wysłaniu zwrotu. Nie musisz więc czekać na swój ulubiony produkt.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****