Jak mogę dokonać reklamacji artykułu?
W ABOUT YOU chcemy zagwarantować Ci pełną satysfakcję ze swojego zakupu! Jeśli masz jakikolwiek powód do złożenia reklamacji lub chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, chętnie Ci pomożemy.
Wszystkie zakupione u nas produkty są objęte ustawowym okresem gwarancji wynoszącym 2 lata. W przypadku wykrycia wady produktu w ciągu tych dwóch lat, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. W takim przypadku prosimy o podanie numeru zamówienia i numeru artykułu, a także krótkiego opisu problemu i, jeśli to możliwe, zdjęcia. Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym korzystaniem z produktu.
Aby zwrócić produkt objęty gwarancją, należy skorzystać z formularza zwrotu i odnotować na nim powód reklamacji, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć zgłoszenie. Zwrot jest oczywiście bezpłatny. Gdy tylko produkt dotrze do naszego magazynu, zostanie przez nas sprawdzony. Zwykle może to potrwać do 6 tygodni. Jeśli produkt spełnia nasze warunki gwarancji, oczywiście otrzymasz zwrot środków. Jeśli produkt nie spełnia warunków gwarancji, reklamacja zostanie odrzucona, a produkt zostanie Ci zwrócony bezpłatnie. Oczywiście możesz ponownie zamówić produkt natychmiast po wysłaniu zwrotu. Nie musisz więc czekać na swój ulubiony produkt.