Nie posiadam już etykiety zwrotu. W jaki sposób mogę otrzymać nową?
W takim przypadku możesz po prostu ściągnąć i wydrukować potrzebne dokumenty poprzez swoje konto klienta:
1. Zaloguj się na aboutyou.pl używając swojego adresu e-mail i hasła.
2. Kliknij na ikonę konta w górnej części strony.
3. Wybierz opcję »Zamówienia«.
4. Kliknij na zamówienie, które chcesz zwrócić i wybierz »Zwrot zamówienia«.
5. Wybierz odpowiednie pozycje, które chcesz zwrócić i kliknij »Generuj zwrot«.
6. W 2 osobnych plikach PDF znajduje się formularz zwrotu oraz etykieta zwrotu. Pobierz i wydrukuj je.
W przypadku, gdy nie możesz pobrać nowych wersji dokumnetów zwrotu lub potrzebujesz dalszej pomocy w tym procesie, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta. Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Ci zwrócona tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.