Przejdź do treści głównej

Nie posiadam już etykiety zwrotu. W jaki sposób mogę otrzymać nową?

W takim przypadku możesz po prostu ściągnąć i wydrukować potrzebne dokumenty poprzez swoje konto klienta:

1. Zaloguj się na aboutyou.pl używając swojego adresu e-mail i hasła.

2. Kliknij na ikonę konta w górnej części strony.

3. Wybierz opcję »Zamówienia«.

4. Kliknij na zamówienie, które chcesz zwrócić i wybierz »Zwrot zamówienia«.

5. Wybierz odpowiednie pozycje, które chcesz zwrócić i kliknij »Generuj zwrot«.

6. W 2 osobnych plikach PDF znajduje się formularz zwrotu oraz etykieta zwrotu. Pobierz i wydrukuj je.

 

W przypadku, gdy nie możesz pobrać nowych wersji dokumnetów zwrotu lub potrzebujesz dalszej pomocy w tym procesie, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta. Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Ci zwrócona tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****