Przejdź do treści głównej

Jak dokonać wysyłki zwrotnej?

Paczkę ABOUT YOU możesz zwrócić w punkcie DHL POP (np. Żabce, Inmedio, Relay, stacji benzynowej Shell i innych punktach), lub paczkomacie DHL POP BOX. Potrzebujesz do tego dokumentów zwrotu dołączonych do Twojej paczki.Zwrot w punkcie DHL POP:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej etykietę (naklejkę) zwrotu na zamkniętej paczce. Przyklej proszę etykietę zwrotu na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
5. Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL POP.
6. Zwrotu nie musisz potwierdzać w swoim koncie klienta ABOUT YOU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do zwrotu pieniędzy będziemy potrzebować Twojego numeru IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce »Konto Klienta / Twoje dane bankowe« na Twoim komputerze.
7. Status paczki zwrotnej możesz śledzić na portalu DHL: https://mojdhl.pl/sprawdz. Użyj do tego numeru przesyłki ID kurierski, umieszczonego na papierowym pokwitowaniu zwrotu, który otrzymasz przy zwrocie paczki w punkcie DHL POP.Zwrot w paczkomacie DHL POP BOX:
1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej etykietę (naklejkę) zwrotu na zamkniętej paczce. Przyklej proszę etykietę zwrotu na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
5. Zabierz odpowiednio przygotowaną i zabezpieczoną przesyłkę do wybranego paczkomatu i zeskanuj etykietę zwrotu lub wpisz numer przesyłki.
6. Wybierz dużą, średnią, lub małą skrytkę, tak aby przesyłka bez problemu się zmieściła.
7. Kiedy wybrana przez Ciebie skrytka się otworzy, umieść w niej przesyłkę i zatwierdź zgodnie z instrukcjami. Otrzymasz powiadomienie, jeśli skrytka okaże się za mała. Aby zmienić skrytkę, zamknij drzwiczki wybranej skrytki i wybierz inną.
8. Jeśli Twoja przesyłka okaże się zbyt duża, aby nadać ją w paczkomacie DHL POP BOX, możesz zwrócić ją w punkcie DHL POP (np. Żabka, Inmedio). Najbliższy punkt DHL POP znajdziesz w aplikacji DHL za pomocą kodu QR.
9. Gotowe!Jeśli masz problem z zamknięciem skrytki, spróbuj zamknąć ją ponownie. Jeśli problem nie ustąpi lub napotkasz inne problemy, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem DHL za pośrednictwem aplikacji.Po otrzymaniu przez nas Twojej paczki i sprawdzeniu zwróconego artykułu, otrzymasz potwierdzenie zwrotu drogą e-mail. Środki pieniężne zostaną Ci zwrócone na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****