Przejdź do treści głównej

W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam(-em) za pobraniem?

Dodaj Twój numer IBAN do Twojego konta klienta, abyśmy mogli zwrócić wartość zamówienia na Twoje konto bankowe.

1. Zaloguj się na aboutyou.pl
2. Przejdź do ikony »Konto klienta« w prawym górnym rogu na naszej stronie internetowej.
3. Wybierz opcję »Dane bankowe«.
4. Jeśli podałaś(-eś) już swoje dane bankowe, kliknij na ikonę edycji w prawym górnym rogu obrazu karty i sprawdź swoje dane.
5. Jeśli nie podałaś(-eś) jeszcze danych bankowych, dodaj proszę następujące dane:

- Imię
- Nazwisko
- IBAN (International Bank Account Number) - standardowy numer Twojego rachunku bankowego, który jest poprzedzony literami "PL". Łącznie skłąda się z 28 znaków (2 litery i 26 cyfr).

Po dodaniu/aktualizacji Twoich danych bankowych, natychmiast dokonamy zwrotu wartości zamówienia na Twoje konto bankowe.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****