Czy mogę samodzielnie zmienić moje dane?
Jeśli jesteś zalogowana(-y) na swoim koncie klienta, możesz zmienić Twoje dane personalne (imię, datę urodzin, adres e-mail i numer telefonu) na Twoim Koncie w zakładce "Profil & bezpieczeństwo".
Jeśli chcesz zmienić swoje dane adresowe, edytuj je przy następnym zamówieniu.
Chcesz zmienić adres zamówienia, które właśnie złożyłaś(-eś)?
Niestety dokonanie późniejszej zmiany adresu dostawy nie jest możliwe, gdyż zamówienia są bezzwłocznie realizowane. Jeżeli podanego wcześniej adresu nie można znaleźć lub jeżeli nie można dostarczyć Twojej przesyłki, zostanie ona do nas zwrócona. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Możesz wtedy ponownie złożyć swoje zamówienie.
Alternatywnie, możesz przekierować swoją paczkę do punktu DHL POP. Wystarczy, że wejdziesz na stronę śledzenia przesyłki DHL lub jeśli podałaś(-eś) swój numer telefonu - możesz przekierować paczkę poprzez wiadomość SMS informującą o dostawie przesyłki.
Jeśli zmienisz swoje dane osobiste, zawsze otrzymasz od nas potwierdzenie drogą e-mail.