Przejdź do treści głównej

Co mogę zrobić, jeśli chcę złożyć reklamację?

Jeśli dostarczony przez nas przedmiot jest uszkodzony, wadliwy lub w jakikolwiek inny sposób niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację i oczywiście odesłać go do nas bezpłatnie z dowodem zwrotu. Wszystkie informacje na temat zwrotu można znaleźć w »Jak zwrócić artykuł?«.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****