Przejdź do treści głównej

Dlaczego muszę się zalogować, aby pobrać załączniki od obsługi klienta?

Aby jak najlepiej chronić Twoje dane, zwiększyliśmy bezpieczeństwo naszych załączników. Oznacza to, że teraz należy zalogować się do naszego narzędzia CRM, Zendesk, aby wyświetlić swoje zgłoszenia i pobrać załączniki.

Skąd ta zmiana?

Mówiąc wprost: Twoja prywatność jest dla nas ważna! W ten sposób możemy lepiej chronić Twoje dane osobowe przed nieautoryzowanym dostępem.

Czy moje dane nie były wcześniej bezpieczne?

Twoje dane były wcześniej bezpieczne, jednak stale ulepszamy nasze systemy, aby zapewnić ochronę Twoich danych i dostosować się do stale zmieniającego się krajobrazu bezpieczeństwa. Ten nowy wymóg logowania zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa, przy tym chroniąc Twoją prywatność. Minimalizuje ryzyko nieautoryzowanego dostępu i zapewnia, że tylko Ty masz dostęp do swoich poufnych informacji.

Co muszę teraz zrobić?

Wcześniej dostępna była możliwość otwierania załączników bezpośrednio w wiadomościach e-mail. Teraz znajdziesz tam link, który przeniesie Cię do strony logowania do naszego Centrum Pomocy. Zaloguj się tam, aby bezpiecznie pobrać załącznik.

Jak mogę teraz wyświetlić moje załączniki?

Kliknij link w powiadomieniu e-mail. Zostaniesz przekierowany(-a) na stronę logowania do naszego Centrum Pomocy. Tutaj możesz:

1️⃣ Zalogować się do istniejącego konta.

2️⃣ Zresetować hasło.

3️⃣ Zarejestrować nowe konto.

  1. Po zalogowaniu możesz wyświetlić swoje zgłoszenia i pobrać załączniki.
  • Co jeszcze mogę zrobić w Centrum Pomocy?

    Wyświetlić starsze zgłoszenia: Masz dostęp do swoich przeszłych i bieżących zgłoszeń, co pozwala Ci w dowolnym momencie przeglądać historię komunikacji z naszym działem obsługi klienta.

    Śledzić status swoich zgłoszeń: Możesz zobaczyć aktualny status przetwarzania swoich zgłoszeń, a nawet oznaczyć je jako rozwiązane.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Infolinia w godz. 9-18, pon.- sob.

00800 / 49 11 799****