Przejdź do treści głównej

Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?

Po Twoim zapisaniu się do naszego newslettera, otrzymasz wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera jest pomyślne tylko wtedy, gdy klikniesz na ten link.

 

Jeżeli nie otrzymałaś(-eś) e-maila z potwierdzeniem, być może trafił on do skrzynki spam. W takim przypadku, wpisz [email protected] do Twojej książki adresowej.

 

Jeżeli nadal nie otrzymujesz newslettera, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****