Only – krótka historia pełna sukcesów
Firma Only jest marką stosunkowo młodą, gdyż powstała dopiero w 1995 roku w Danii. I choć początkowo nie zdobyła serc europejskich konsumentek, to już po roku odniosła pierwszy, międzynarodowy sukces – otóż marka zadebiutowała z powodzeniem na bardzo trudnym rynku chińskim. Jak przystało na skandynawską konsekwencję, już wkrótce przyszły kolejne osiągnięcia w branży odzieżowej. Z czasem nowy pomysł na uniwersalną i nowoczesną modę w wydaniu Only zyskał ogromną popularność także w Europie. I tak, po nieco ponad dwóch dekadach obecności na globalnych wybiegach, marka Only posiada firmowe salony w ponad 20 krajach na świecie. Od niedawna jest również szeroko rozpoznawalna w Polsce, co jest zasługą innowacyjnego podejścia do kobiecej elegancji w lekkim i gustownym wydaniu.
Dla kogo przeznaczone są produkty marki Only?
Only skupiło się na stosunkowo wąskiej grupie produktowej, chcąc tym samym w maksymalnym stopniu podkreślić jakość swoich wyrobów oraz pełnię ich elegancji. Dlatego w ofercie marki znajduje się wyłącznie damska odzież oraz liczne dodatki i akcesoria. Panie cenią sobie szczególnie stylowe jeansy Only oraz bluzki, swetry, kurtki, szale, płaszcze, torby i paski. Na odzież marki Only decydują się kobiety przebojowe i pewne swojej wartości. Wszystkie ubrania podkreślają walory pań oraz wyrażają pełnię kobiecości w subtelny i niewyzywający sposób. To dlatego niezależne i ceniące sobie swój indywidualizm kobiety wybierają produkty duńskiego koncernu.
Czym charakteryzują się produkty Only?
Logo marki Only jest bardzo rozpoznawalne w świecie mody i pozostaje synonimem elegancji oraz jedynego w swoim rodzaju stylu. Projektanci firmy tworząc kolejne kolekcje często wykorzystują jeansowy materiał. I nie chodzi tu jedynie o słynne jeansy Only, które mają doskonałe taliowanie oraz świetnie podkreślają linię, ale i inne części garderoby, jak np. jeansowe spódnice, kamizelki oraz kurtki. Only zasadniczo wypuszcza aż trzy linie własnej odzieży, czyli Edge, True i Love, z których każda ma nieco inną stylistykę oraz cechy szczególne. Bardzo popularna jest również linia przeznaczona dla kobiet aktywnych, wyróżniająca się swobodniejszymi krojami i postawieniem przede wszystkim na swobodę ruchów – nosi ona nazwę Only Play. Podstawową filozofią firmy Only pozostaje jednak to, co zawiera się już w nazwie – wszystkie produkty odzieżowe oraz dodatki mają być przede wszystkim wyjątkowe i podkreślać indywidualność każdej kobiety.