Przejdź do treści głównej

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony metodą płatności Klarna?

Do każdej przesyłki dołączamy wszystkie potrzebne dokumenty zwrotu. Użyj etykiety zwrotu i formularza zwrotu, aby zwrócić produkt.

Poinformuj Klarnę o zwrocie. Możesz zrobić to bezproblemowo w aplikacji ABOUT YOU w zakładce "Zamówienia", lub w aplikacji Klarna / na stronie internetowej Klarna (https.//app.klarna.com/login)

Ponieważ Klarna jest zewnętrzną firmą partnerską, w ABOUT YOU nie możmy wprowadzać zmian w Twoim zestawieniu rachunków. Informując Klarnę o zwrocie, nie musisz się martwić o przypomnienia dotyczące rachunku. Twój rachunek pozostanie w zawieszeniu dopóki nie przetworzymy zwrotu.

Jeżeli wciąż potrzebujesz pomocy, kliknij przycisk "Formularz kontaktowy", aby się z nami skontaktować.

Czy ta odpowiedź była pomocna?