Zmiana adresu email lub hasła
Hasło
Możesz zmienić hasło w dowolnym momencie na koncie klienta w sekcji "Profil & bezpieczeństwo". Aby to zrobić, w sekcji "Hasło" wprowadź swoje aktualne i nowe hasło, a następnie kliknij przycisk "Zapisz hasło".
Nie pamiętasz hasła?
1. Wejdź na stronę główną About You
2. W aplikacji: kliknij na trzy linie w lewym górnym rogu obok naszego logo/Na stronie internetowej: kliknij na ikonkę klienta w prawym górnym rogu
3. Wybierz opcję "Zaloguj się, a następnie kliknij "Nie pamiętasz hasła"?
Adres email
Możesz zmienić swój adres e-mail na koncie klienta w sekcji "Profil & bezpieczeństwo".
1. Wejdź na stronę główną About You
2. Kliknij na ikonkę klienta w prawnym górnym rogu
3. Wybierz "Profil & bezpieczeństwo"
4. Wpisz nowy adres e-mail w odpowiednim polu.
5. Kliknij "Zapisz zmiany"
Potwierdzenie zmiany dany wyświetli się w prawym górnym rogu. Nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem.