Przejdź do treści głównej

Jak mogę zwrócić artykuł?

Paczkę ABOUT YOU możesz zwrócić w punkcie DHL POP (np. Żabce, Inmedio, Relay, stacji benzynowej Shell i innych punktach).

1. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonych do paczki: formularza i etykiety (naklejki) zwrotu.
2. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
3. Włóż do paczki formularz zwrotu.
4. Przyklej etykietę (naklejkę) zwrotu na zamkniętej paczce. Przyklej proszę etykietę zwrotu na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
5. Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL POP.
6. Zwrotu nie musisz potwierdzać w swoim koncie klienta ABOUT YOU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do zwrotu pieniędzy będziemy potrzebować Twojego numeru IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce »Konto Klienta / Twoje dane bankowe« na Twoim komputerze.
7. Status paczki zwrotnej możesz śledzić na portalu DHL: https://mojdhl.pl/sprawdz. Użyj do tego numeru przesyłki ID kurierski, umieszczonego na papierowym pokwitowaniu zwrotu, który otrzymasz przy zwrocie paczki w punkcie DHL POP.


Po otrzymaniu przez nas Twojej paczki i sprawdzeniu zwróconego artykułu, otrzymasz potwierdzenie zwrotu drogą e-mail. Środki pieniężne zostaną Ci zwrócone na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.


Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.


W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.

Czy ta odpowiedź była pomocna?