Przejdź do treści głównej

Status zwrotu i zwrot pieniędzy

Status paczki zwrotnej możesz śledzić na portalu DHL: https://mojdhl.pl/sprawdz. Prosimy użyć do tego numeru przesyłki ID kurierski, umieszczonego na papierowym pokwitowaniu zwrotu, który wydany był przy zwrocie paczki w punkcie DHL POP.


Nie posiadasz już potwierdzeń zwrotu?
Zaloguj się na swoje konto klienta i wybierz "Zamówienia". Najpóźniej w ciągu 16 dni otrzymasz zwrot pieniędzy.

Zwrot
Żółty znaczek "zwrot" oznacza, że pieniądze powinny już zostać zwrócone. Sprawdź metodę płatności wybraną podczas tego zamówienia.

Zwrot w trakcie
Żółty znaczek "zwrot w trakcie" oznacza, że Twój zwrot produktu i zwrot pieniędzy są wciąż przetwarzane.

Więcej informacji:
- wybierz konkretne zamówienie
- przejdź w dół strony do sekcji zwrotów:
1. "Zwrot jest przetwarzany" oznacza, że zwrot jest wciąż w drodze do nas lub jest przetwarzany w magazynie.
2. "Zwrot w trakcie" oznacza, że pieniądze powinny zostać zwrócone w ciągu 48 godzin. Sprawdź metodę płatności wybraną przy tym zamówieniu.


Czy ta odpowiedź była pomocna?