Śledzenie przesyłki
Możesz śledzić aktualny status dostawy swojego zamówienia:
A. Za pośrednictwem strony internetowej DHL.
1. Do każdej przesyłki wysyłamy e-mail z informacją o wysyłce (numer na zielonym polu).
2. Kliknij na numer przesyłki znajdujący się na zielonym polu lub wpisz numer bezpośrednio na stronie: https://mojdhl.pl/sprawdz
3. Numer przesyłki będzie aktywny tylko wtedy, gdy przesyłka znajdzie się w Polsce.
4. Użyj funkcji "Zadzwoń do kuriera", by otrzymać bezpośredni numer telefonu komórkowego kuriera.
5. Użyj funkcji "Zlokalizuj kuriera", by śledziź na żywo lokalizację kuriera na mapie.
B. Na koncie klienta:
1. Kliknij na "Zamówienia" poniżej i zaloguj się na swoje konto klienta.
2. Wybierz konkretne zamówienie.
3. Wybierz swoją dostawę i kliknij przycisk "Pobierz najnowszy status".
Ważne:
- Jeśli podczas składania zamówienia podano numer telefonu, kurier wyśle Ci wiadomość SMS przed doręczeniem przesyłki.
- Czy sprawdziłaś(-eś), czy Twoja przesyłka została podrzucona do sąsiada lub przekierowana do punktu DHL POP?
Jeśli nadal nie jest jasne, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka, kliknij "Nadal potrzebuję pomocy", aby się z nami skontaktować.