Przejdź do treści głównej

Potwierdzenie zwrotu nie zostało do mnie wysłane. Skąd mogę mieć pewność, że mój zwrot do Was dotarł?

Proces zwrotu może zająć do 14 dni. Nie przejmuj się, jeśli ten proces trwa nieco dłużej w okresie wzmożonej ilości zamówień. Prosimy o sprawdzenie statusu zwrotu za pomocą elektronicznego śledzenia przesyłki (używając numeru paczki widocznego na potwierdzeniu nadania) na stronie naszego przewoźnika. Jeśli status wskazuje, że transport został zrealizowany, Twój zwrot jest przetwarzany w naszym magazynie. Jeśli paczka zwrotna nie została dostarczona po kilku dniach od jej nadania, prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****