Przejdź do treści głównej

W mojej przesyłce kolor lub rozmiar produktu się nie zgadza. Jak mogę otrzymać poprawny rozmiar/kolor uwzględniając zniżkę w ramach promocji Black Friday?

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o dokonanie standardowego zwrotu zamówienia, naklejając na paczkę dołączoną etykietę zwrotną. Prosimy również o dopisanie krótkiej informacji o zaistniałym błędzie w formularzu zwrotu. Następnie prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta, a wyślemy Ci indywidualny kupon rabatowy w ramach nieprawidłowej dostawy.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****