Przejdź do treści głównej

Zgodnie z linkiem do śledzenia dane mojej przesyłki zostały "przekazane elektronicznie", ale status dalej nie został zaktualizowany. Kiedy transport mojej przesyłki będzie dalej realizowany?

Podczas promocji Black Friday, liczba zamówień jest większa niż standardowo, dlatego proces odbioru przesyłek z naszego magazynu przez naszych przewoźników jest nieco wydłużony. Jesteśmy z nimi w ciągłym kontakcie, by zapewnić, że Twoja paczka dotrze do Ciebie możliwie najszybciej.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****