Przejdź do treści głównej

Czy dostarczenie mojej przesyłki jest opóźnione?

Z powodu rosnącej ilości zamówień podczas promocji Black Friday, dostawa przesyłek zajmuje naszym przewoźnikom nieco dłużej niż standardowo. Jesteśmy z nimi w ciągłym kontakcie, by zapewnić, że Twoja paczka dotrze do Ciebie możliwie najszybciej. Możesz sprawdzać status swojej przesyłki śledząc ją w linku, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem nadania. Możesz także sprawdzić ten status w Twoich zamówieniach na naszej stronie - https://www.aboutyou.pl/a/orders

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Pomaga nam dostosować usługi do Twoich potrzeb.
Obsługa klienta

Nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?

Znajdź odpowiedź w kilku kliknięciach lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Uzyskaj pomoc

Odwiedź naszą sekcję pomocy, aby szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub się z nami skontaktować

Zadzwoń do nas

Bezpłatna infolinia: pon.- sob. godz. 9-18

00800 / 49 11 799****